Dagens Makeup

Utsuddad kajal och mjukt rosa läppar. Orkade inte lägga ner så mycket tid, var trött och iskall när jag klev upp idag! (har jag om möjligt blivit ännu blekare under natten också!?)
Gjorde större snurror innan jag la mig igår så nu blev det bättre. =)

Beccy och jag gjorde bort oss lite smått genom att fara på en mattelektion som inte existerade. Istället satt alla och fikade i cafeterian och trodde vi var världens mest ambitiösa elever, haha.
Men nu är matte b klar och jag hoppas att jag är klar med matte för resten av livet! =P


Kommentarer
Postat av: Amy

En liten ängel

2009-12-18 @ 15:07:59
URL: http://bomuchu.blogg.se/
Postat av: Linn

Åh, vad fin!!! Helt ärligt, vad glad man blev av bilden, jättefint med håret, make-up och ALLT! :)

Men det är liksom ändå att du ser så härligt lugn och naturlig ut! Hihih, :)

2009-12-19 @ 14:30:44
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0