Dagens Makeup

Hmm... Min gamla flytande eyeliner (som jag för övrigt precis börjar lära mig att använda) har en ganska hård tip, mer som en tuschpenna. Riktigt bra. Denna har en mjuk tunn pensel på slutet som så många andra har, fast jag konstigt nog lyckats undvika att äga en sån. Jag är verkligen ingen mästare på flytande eyeliner.

Mascaran hade säkert blivit hur fin som helst om inte jag hade kladdat ner med massa eyeliner över hela fransarna. Hur undviker man det egentligen? Nån som är van användare?
Kände mig som en tolvåring där jag stod nån centimeter framför spegen och kladdade... haha!

På läpparna sitter en skön röd färg, inte för knallig men ändå sprudlande färgglad. Den skimrar och har en cremig, lättapplicerad konsistens. Power Shine i nyansen Red Ovation, sen kan ni ju gissa varifrån det kommer. ;)

Men seriöst, ni får heemskt gärna ge lite smarta tips på hur man använder flytande eyeliner! I need it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0