Bara ändå...

Jag har makalöst tråkigt just nu. Patrik är i garaget och målar det sista på fälgarna så snart är det äntligen dags för dubbdäck. Har ju bara suttit dubbfria på 08:ans BMW förr. Det går inte för sig här uppe!

Vi har alltså inte ens börjat med middagen än, panerad hokifilé orkar jag inte hålla på med själv. Kan, men orkar inte. =P
Egentligen har jag massor att göra, då jag har mattepov imorn. Men då är det ju så lämpligt att det enda jag har kvar behöver jag Ps hjälp med så det kan jag heller inte göra nu. Knivig situation.
Det enda jag kan komma på just nu, som både gör nytta och håller mig sysselsatt är att städa.

Trååk!


Snart minns jag inte hur det är att ha blont hår... =(


Kommentarer
Postat av: Emma

Men eftersom du bara tonade, så skulle det väl gå ur i tvätten och du skulle få tillbaka till blond ahår fort? =)

2009-12-04 @ 10:51:48
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0