Ett annat jag

 
Lite eyeliner och lätt röda läppar. Det är ungefär så häftigt det kan bli när jag sminkar mig these days. Jag vet inte om det bara är tillfälligt eller den nya jag men intresset för makeup och annat fix har svalnat avsevärt. Det får mig att fundera kring bloggandet. Ska jag lägga av? Eller ska jag nischa om, eller rent av bara köra på livsstilsblogg? Kanske inte dokumentation av vad jag äter och vad jag ser på teve, men lite blandade inlägg om utseende, inredning, foto, genus, livet etc. Eller är det bara tråkigt? Lite så har det förstås varit hittills också men namnet på bloggen känns fel. "Saras yttre". Usch, jag känner inget behov av det. Kanske det får bli en ny blogg? Eller kan man byta namn på den befintliga?
 
Reaktioner på detta?

Kommentarer
Postat av: Birgitta Viklund Kyeremeh

Jag läser gärna din blogg i fortsättningen också! <3 /storsyrran i norr... ;)

2012-10-12 @ 00:13:57
Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Vardagsblogg helt klart :) ALLT är roligt att läsa om, blanday är skoj :)

2012-10-12 @ 10:54:04
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0