Another Darling...

Ja som ni märker blir jag kär ganska ofta... Inte lätt att ha så mycket kärlek i kroppen! ;)

Igår föll jag pladask för denna goding. Storhandlade på Ica Maxi, passerade denna och dess magnetfält drog mig till sig som nålarna till nålpinnen på syslöjden! Jag kunde bara inte ta mig därifrån! Dreglade lite och la till den på julens önskelista. Sedan berättade jag för P om den och han lät nästan på något vis intresserad så jag ledde honom till magneten som fått mig på fall och den måste ha förtrollat honom också för snabbt som ögat for scannern fram, det pep till och sen var den min! Och tro mig, jag försökte övertyga honom om att jag inte förtjänade den sortens lyx men det fungerade inte!

Minns inte sist jag köpte en ögonskugga till mig själv... Men nu gjorde jag det och det känns fortfarande syndigt! ;) Tänk att lägga 79 kr (extrapris!) på något så överflödigt och onödvändigt, det är ju skandal!

Men så snart man tar en titt så lindras skammen... ♥

 



Dessa bilder ser harmlösa ut men om ni vågar ska ni ta er en titt i butik, den är lömsk och utnyttjar ens akilleshäl med sitt magnifika skimmer! Gaah, kan knappt vänta på att få prova den! Ska försöka hålla mig tills imorgon... :) Måtte mina förväntningar matcha verkligheten!

Undrar ni vad den heter?
Isadora Light And Shade Eyeshadow
28 Frosty Sienna

Samtliga skuggor var underbara men denna hade trollkrafter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0