Studio Artist Lipstick - Recension

Då var den tredje och sista serien läppstift provad och uppvisad! Vad tycker ni? Finns såklart flera andra i Oriflames sortiment men det får bli en annan gång tror jag.

Det märks att Studio Artist Lipstick är Oriflames triumkort vad gäller läppstift. Det är cremigt och mjukt och precis som produktbeskrivningen lovar upplever jag att det fyller ut linjer och ger en känsla av släta läppar. Vissa av bilderna ser nästan lite retuscherade ut (men jag lovar att alla är helt oredigerade)! Det här läppstiftet doftar till och med gott, lite fruktigt! Jag tokdiggar också att samtliga är skimmerfria! Vill inte kalla dem matta då de är väldigt cremiga och därav ger lite glans men snygga, glitterfria, rena färger. Glider på läpparna nästan som smör.

Hittar dock EN nackdel och ni kanske kan gissa vad? Det är inte helt täckande. Speciellt mörka stift tycker jag är viktigt att de täcker bra så man får en jämn ton över hela läppen. Däremot försöker jag kompromissa och tänka att det kanske är en förutsättning för att det ska kunna fylla ut så bra... vad vet jag. Det enda jag vet är att jag verkligen gillar hur det känns på läpparna och jag funderar starkt på att köpa nån av de ljusare färgerna. Det får bli ett "finläppstift". :)

Produktbeskrivning:"Matt läppstift i snygga nyanser med silkeslen konsistens som ger felfri finish. Den cremiga formulan återfuktar och mjukgör läpparna. Läppstiftets patronform är speciellt utvecklad för att ge precis applicering."

Pris: 145.- (just nu till lanseringspris, 99.- !!)

Oriflame Beauty Studio Artist Lipstick

 

Oriflame Beauty Studio Artist Lipstick


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Sv: Tack själv för foto stunden :) Du ska ju få alla bilder på en skiva med, men vore skoj att få fota dig snart igen, så kanske vi ska ta alla bilder samlade på samma skiva :)

2011-11-07 @ 13:12:10
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0