På Naglarna

Mina naglar är lite pimpade för tillfället. :) Först två tunna lager av lacket Nude från e.l.f. Ett "ganska" blaskigt lack som inte gör mycket för ögat. Jag har visat det förr men då med kanske sex lager för att få någorlunda täckning och färg. Men det ljusar upp nageln lite fräscht och det är ju också fint... Depends topplack över som ger lacket en kallare ton än vad det egentligen har. Till sist pimpade jag lite med stenar. Det blev en blomma med blomblad på vänsterhanden och en droppe plus några "prickar" på den andra. Självklart också ett till lager topplack på de naglarna. Stenarna sitter ovanligt bra denna gång, gjorde detta i torsdags kväll och samtliga sitter kvar! :)

Trist att jag har rätt små naglar så det får inte plats så många stenar... :P Och efter en dags jobb på fabriken förlorar man mycket längd! Skadade en nagel i timmen i genomsnitt tror jag. Livet är hårt! ;)

Dåligt väder ger alltid dåliga pics...




Kommentarer
Postat av: amanda

Hur gör du dina naglar så himla fina!!!?? Tips hjälp? Använder du något speciellt?

2012-02-05 @ 12:38:38
URL: http://salukis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0