En Dag I Birsta

Efter jobbet på förmiddagen åkte vi upp till Birsta Och jag fick med mig lite hem att ha ont i ekonomimagen för. ;)

-En brun fejkskinnsväska från H&M, aningen billigare alternativ till finingarna man dreglat över på indiska... Har velat ha en liten, brun axelremsväska i flera år nu så en budgetvariant duger alldeles utmärkt!

- Nya solglasögon. Låg först på listan! Har rent av blivit mobbad för mina gamla som hängt med några år nu och blivit liiite skeva och repiga... :P Blev ett par som jag spanat in från Guldfynd som det dessutom var nedsatt pris på!


-Fina vita ramar. Visste exakt vad jag skulle ha och hittade hyfsade på Gallerix. Sen hittade jag på ikea som var identiska med hjärnfotot så då köpte jag dom med. Får väl lämna tillbaka de dyra från Gallerix kanske, eller så går de väl åt... Ni ser väl skillnaden?? ;P Det är solklart!

 

-Spetsgardiner från Ikea! Blev rejält sur sist vi var på Ikea och jag övertalades till att prioritera bort dem. Köpte tre pack nu; till de två vardagsrumsfönstrena, en längd som ska bli ett välbehövligt myggnät och en längd som skall delas och användas till ett projekt som jag hoppas blir klart snart. (längtar)
Osäker på om jag blev nöjd med resultatet i fönstren. Grubblar på om jag ska ha spetsen bakom de andra eller intill, eller ensamma och om de turkosa ljuslyktorna ser fel ut... Får bekanta mig med dem ett par dagar och se... Jag brukar vara bra på att ändra om efter ett tag. :P

Före- och efterbilder. Var så in i bomben less på bågarna!

Före

Efter

 
Nöjd med mina köp! :)
Imorgon blir det tydligen sundsvall igen men ska försöka vara lite snålare då...


Kommentarer
Postat av: Elise- My rock n' roll fairytale

sv: Ja, det är grymt läckert faktiskt! Svårburet bara känns det som..

Okej, knepigt att jag aldrig hört talas om det:)

2011-07-11 @ 01:05:57
URL: http://svenssonelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0