Pink Me Perfect

Det här måste ni spana in! Läppglanset Pink Me Perfect från Oriflame Very Me (den trendiga ungdomskollektionen). Som ni kanske ser på bilderna är glanset helt transperent i tuben. Men när glanset kommer i kontakt med huden reagerar det med hudens kemi och man kan se en rosa nyans smyga sig fram. När jag provar på handen tar det lite längre tid för färgen att komma fram och den blir inte lika intensiv. Snillet i mig säger mig att det kan ha att göra med hudens ton... ;) För när jag applicerar glanset på läpparna blir de genast knalligt rosa! :D Jag tycker det är så kul!
Beroende på dina läpparns naturliga färg blir glanset mer eller mindre rosa, ett helt unikt resultat för allas läppar alltså! :) Ett stort plus i kanten är att färgen sitter som berget och inte smetar ut sig eller känns klistrigt!

Pris: 65:- (till fullpris, håll som vanligt utkik efter extraerbjudanden!)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0