Nu har jag tröttnat!



Nu vill jag klippa mig igen. Inte kortare såklart, nej helst längre om det gick! Men jag är så less på den här pagen nu, vill klippa upp håret lite så det blir lite mer busigt och ostyrigt. Lite spretigt. Är less på att ha en frisyr som måste fixas så allt ligger perfekt!


En blandning mellan dessa två vore perfekt.
Lite mindre uppklippt än på den första men lite mer än den andra...
Också med den längd jag har, som jag tror är lite längre i nacken än på den andra bilden.

 

Vet tyvärr inte var bilderna kommer från, min syster skickade dom till mig.


Kommentarer
Postat av: Ida

Till höger är ju Christine Cavalleri :p

2010-09-07 @ 16:03:39
URL: http://idanasstrom.blogg.se/
Postat av: Barbro

Den vänstra tycker jag är en jättesnygg frisyr skulle vilja ha den frisyren.Men undrar om det går och få den frisyren på mig eftersom jag har självfall och lockigt om jag fixar håret?

2012-02-15 @ 09:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0