På Naglarna

Dumt som det var så fick jag för mig att måla naglarna igår kväll. Man lär sig aldrig hur dumt det är, de hinner ju inte torka ordentligt så det blir märken av lakanen...

Det blev i alla fall roliga naglar med Isadora 195, ett persikofärgat med pärlemoskimmer från Depend och ett billigt rosa lack som jag köpt på Dollar Store. Plus topplack från Visions, Oriflame. Kom på sen hur dumt det var att välja det, det är så blaskigt så jag fick lägga många lager för att få det lila att nästan inte lysa igenom. =P

Fast prickarna gjorde jag idag, blev så sent igår kväll. Blev lite dåliga prickar på vissa naglar med för jag pratade i telefon och hade svårt att koncentrera mig. x)



Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

tufft :D jättefint!!

2010-05-19 @ 22:22:40
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Malin Viklund

WOOOW. Vilka snygga naglar!! Vad duktig du är gumman!! :) Du borde fixa allt på mig då jag ska fotas!! :) kraam

2010-05-21 @ 11:00:03
URL: http://malin86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0