Heading to town

Idag ser jag ut nästan på pricken som igår, med lite glow i mitt bleka tryne och min underbara sjal till. Enda skillnaden är att jag har lite eyeliner och svart kosta istället för vit top. Haha. När jag väl har plockat fram sjalen ska den användas heeela tiden. ;)

Nu kommer snart Beccy och plockar upp mig och sen ska vi åka in till stan. Detta är stort alltså! Jag har inte gått på stan på tusen evigheter så det kommer ju finnas massor att kolla på! Säkert får jag ångest om jag vill köpa nåt också. Nåt har jag lovat mig men jag får alltid dåligt samvete för att jag inte har råd... jag är då minsann ingen tvättäkta shopoholic!
Ha en härlig fredag allesammans! ♥


Kommentarer
Postat av: Andréa

Vilken fin sjal! :)

2010-03-27 @ 10:23:44
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: stina

Samma här, när sjalen väl plockas fram vill ja inte va utan den ;). Har en liknande faktiskt, fast vit med guldtrådar i, love it!

2010-03-29 @ 14:53:54
URL: http://mammastinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0