Vichy Normateint

Nu har jag gått med mitt fina fjortisfejs hela dagen. Efter fyra timmar när jag såg mig i spegeln var jag väldigt blank på både näsa, panna och kinder så nån mirakelfoundation var det väl inte. Men då ska tilläggas att jag inte heller hade pudrat något innan dess så det höll sig bra ändå.
Den gav helt klart en mjuk och behaglig finish, jämfört med andra icke-mineral foundations, hade väldigt bra täckningsförmåga och höll väl rätt bra ändå, åtminstone i åtta timmar. Den var hygglig helt enkelt. Helt okej. Dock inte tillräckligt bra för att jag ska byta ut mitt mineralpuder. ;)

Pris: 185.- på Apoteket


Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: ja du måste åka förbi och handla något hehe



ja jag hade tjänat in en massa lektioner om jag hade kunnat öva mer hemma. Men det är bra att ta en lektion där och göra en viss övning sen mängdträna hemma :) Du kommer klara de där super ;) har du bestämt vart du ska gå? annars kan jag verkligen rekomendera oves.. de är billigast i stan och anita som man kör med är superbra på att förklara hur man ska göra och trevlig som tusan :)

2010-04-21 @ 18:43:39
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0