Dagens Makeup

Idag har jag lagt en gråsilvrig, enkel makeup. Tänkte ta på en färgglad tröja sen så då får sminket hålla sig på låg nivå. ;) Den är gjord med två silvriga nyanser från 120 paletten, min vita mosseskugga, gelliner och mascara, samt vit kajal i tårkanalen.

För er som undrar hur håret blev; Jag har aldrig klippt någon så oproffsigt och dåligt! Lite pedant som jag är tycker jag att det ser hemskt ut, medan P säger att det ser helt normalt ut så jag vet inte vem som har rätt. Jag har ju knappt sett själv hur det ser ut där bak så jag får väl be om hjälp med att ta kort sen. =P Håret känns i alla fall friskare än på länge så det är ju bra åtminstone...






Kommentarer
Postat av: Elise

Tack Sara! Jag gillar när det är kajal under ögat, för jag tycker att det ger en mer intensiv look eller hur jag ska beskriva det :P Men jag måste som sagt öva lite mer på det. Ja, ungdomen idag verkar börja med allt mycket tidigare än förr! :P

2010-04-09 @ 13:51:33
URL: http://svensssonelise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0