Good Moorning!

Har jag någonsin varit så här trött? Just nu känns det inte så. Jag vaknade 8.45, snoozade 5 minuter och blev sedan liggandes med telefonen i handen tills det smällde till då den gled ur min hand och ner på golvet! Känner mig riktigt seeg, inget bra slut på året må jag säga! Har så dåliga sovrutiner nu(eller inga alls).

Tänkte just inte säga så mycket, ville bara hälsa god morgon och tala om att dagens makeup kommer lite senare när jag ser rakt. Inte heller idag får ni se nån stor färgklick för ännu en dag ska jag iväg nånstans och måste se någorlunda normal ut, hehe. =) Men jag hoppas jag får en hel hemmadag snart så vi kan ösa på ordentlitg! Har många idéer!

Sen så tror jag minsann att jag fått mig några nya läsare?? =D
Jättevälkomna hit är ni och jag hoppas ni gillar't!!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

WOW VILKEN FIIIIIN BILD. Grymt snygg ju!!!!!

2009-12-30 @ 11:07:07
URL: http://viklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0