No Worries...

Har precis kommit hem från vårdcentralen och jag fick pencillin mot urinvägsinfektion.
Förstod ju nästan att det inte var värre än så då jag bara hade feber en kväll och inte haft ont i njurarna den senaste tiden. Att jag har haft lite ont förr trodde han kunde bero på att det har varit på gång men dragit sig tillbaka. Hoppas det inte blir mer än så!
Det var en hyfsat bra läkare också. Han kändes lite stressad men ändå som att han brydde sig och förstod hur jobbigt det är...
Jag hoppades ju få några bra svar eller nån mirakelkur så jag slipper det här men det var bara det gamla vanliga; håll dig varm, håll dig inte när du är nödig, drick mycket och framför allt sura drycker... Jag får väl kämpa lite hårdare antar jag!

Gick därifrån med söta citrongula tabletter och även lite bomullspads och body lotion. Och jo just det, ett medlemskort... Spenderarbyxorna på idag, tur att jag inte klev in i nån annan butik. ;)
Får väl berätta lite mer om body lotionen och det sen. :)

Kommentarer
Postat av: torun

sv: kanske inte va ngt jag bara fått för mig då ;) fast dåligt väder är det ju i sverige också ibland.

palmer och tror man inte att det ska finnas i england, vart lite förvånad över att det fanns det faktiskt :)

2010-11-09 @ 20:46:42
URL: http://torunzetterbergandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0