Dålig underhållning

Statistiken har varit låg denna helg men I can't blame you. Vi har haft ett stoort projekt på gång, vi bygger en snögrotta till barnen. Det kanske jag sa förut förstås, men bara så ni vet. =) Bra blir det också. Ingrid ska ha rutschkana ner i grottan och en balkong så vi har fullt upp, riktigt roligt tycker vi!

På tisdag lär bli nästa hemmadag så jag kan göra nåt riktigt färgglatt med sminket.
Ni kan väl fundera på vad ni vill att jag ska göra? Vilka färger ska jag använda?? =)
Jag vill höra mååånga idéer nu! =D

Igår gav Lovisa mig den största utmaningen hittills. Limegrönt och knallila! Hon tyckte hon blev fin i alla fall så det är väl huvudsaken, hihi. =P Skulle tagit kort på henne men vi hade lite bråttom, tyvärr.

Nu ska jag sluta snacka prupp, som Nils jämt sa när han var liten. =P
Hoppas ni haft en lika solig och fin helg som jag! <3


Kommentarer
Postat av: Amy

Oj ja det var allt en utmaning! Jag skulle vilja se någon med guld rosa och brunt, de är de färger jag har hemma som är snyggast. =)



Svar: Ja precis. Jag tänkte ju att du skulle gjort det när jag var hos dig men som sagt, huvudet var fyllt med allt annat!



Svar2: Ja precis. Jag ska nog prova det när jag varit ute i solen ett tag till sommaren.

Ja jag har skrivit det i din gamla blogg att nästa gång vi ses så har vi nog mer tid för varandra liksom. =)



2010-01-10 @ 16:02:58
URL: http://bomuchu.blogg.se/
Postat av: Therese - mamma till Ebba

gör nånting med grönt :)

2010-01-10 @ 17:25:58
URL: http://ebbatherese.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0