No Time

Jag vet att jag inte uppdaterat sen igår eftermiddag, men hallå, titta ut?!
Hos mig är i alla fall himlen blåare än blåast, solen skiner så den håller på att spricka och snön droppar från taket.
Det är som gjort för en dag utomhus, eller åtmonstone inte en dag vid datorn!

Åh vad jag blev sugen att åka pulka och sedan grilla korv och dricka varm choklad. Och komma hem rödrosig och trött och med röklukt i håret. Mmm... =)
Måste styra upp en sån dag innan vintern är över! Någon som hakar på? =P


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej stumpan! Ja visst är det underbart väder idag! Jag har varit ute med hästarna hela dagen=) När ska du beställa från Oriflame nästa gång? Jag tror ev. att jag är sugen på att köpa lite. SÅg i en tidning på jobbet igår och det fanns så mycket fint=D



Ha de toppen!! Kraam!

2010-02-07 @ 15:42:18
URL: http://rebeccaskoldrunnfors.blogg.se/
Postat av: saralovisa

Åh det måste vara den bästa känslan i världen! Det var verkligen länge sen nu :/



Sv: Oh tack raring! Jag verkligen älskar mina fynd!

2010-02-07 @ 20:13:10
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0