En pusselbit

Hittade en söt hängare på marknaden förra helgen. Jag är skapligt less på väggord och allt det där men den här kändes annorlunda. Tung, typ gjutjärn och vackert "rostig", kärleken var oundviklig. Jag tänkte att den kunde passa att hänga alla värmeredskap på. Fönar och tänger vill man ju helst inte ha framme men de åker ju alltid fram ändå och blir aldrig bortplockade så det är lika bra att de får en plats... Dock var det bara hårfönen och volumastern som hade krok så det får bli lite smycken med också.
 




Måste ju också visa mitt minst sagt stökiga sminkbord så man får lite bättre helhet. Måste verkligen ta tag i det nån dag.. Har också en ny möbel som ska göras i ordning så det här sminkbordet ska bort så småningom.
Den sista bilden kände jag bara för att ta med. Ett litet skrin jag hittade på loppis i sommar, det är fyllt med hårnålar för tillfället.
 
Det känns så bra varje gång man hittar en ny bit till det stora inredningspusslet. Ett steg närmare att få det hem man vill ha. ♥

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Hur fint som helst!!! :) Ta tag i sminkbordet, du får köpra små olika förvaringskorgar på tex. Ikea att ställa på sminkbordet? :)

2012-09-16 @ 08:55:36
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0