Dille på ringar

Jaha, nu har jag visst kommit på att jag tycker ringar är väldigt trevliga. Det har jag väl alltid vetat men just nu känns de extra trevliga. Så jag vill handla ringar. Fast jag gillar inte ringmodet just nu. Flerfingersringar känns läskiga och de blaffiga ringarna känns lite för blaffiga och blinget för blingigt. Dessutom är det svårt att hitta bra ringar till bra pris. Men på hudikmarknaden fanns dom. :) Enkla och fina, precis som jag ville ha dom.
Den första sades vara en äkta silverring, handgjord i Marocko. Ja inte vet jag men fin är den i vilket fall. 60 kr. (Ja den fick låna vänstra ringfingret i väntan på annat.)
De andra två tyckte jag bara var jättefina. 925 sterling silver, den släta för 50 kr och den med rosen för 100 kr.
 


Vackert ljus i sovrummet en sådan här dag. Njuter av att kunna sitta med datorn i sängen och att det är så enkelt att lägga in bilder med kortläsare som passar minneskortet i kameran. Och att photoscape är så bra. :) <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Amy

Ååååh fina! Den med rosen har jag tänkt köpa så jääkla länge!!

Svar: Ja, tack! :) Jag hade en liknande förut, fast större ros och guldfärgad, från Gotland. Men den plus en till glömde jag på toaletten efter skrivningen på körkortet, haha...
Sara

2012-09-15 @ 16:40:36
Postat av: Malin - mamma till Savannah

Å vilka fina ringar :)

2012-09-22 @ 11:13:18
URL: http://Elinorsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0