Monsterskor

Är det något jag inte kan förstå mig på inom modevärlden så är det i alla fall alla dessa groteskt klumpiga skor! Varför, varför, varför vill man att fossingarna ska se ut som enorma trollfötter som bara klampar fram!? Är det bara jag som vill att fossingarna ska se små och nätta ut? (tycker det är jobbigt att prova tex kängor som man ofta behöver gå upp i storlek i, det blir genast så stort.) Jag menar, en liten platå är ju jättefint, platåpumps tycker jag är supergulligt, men har det inte gått lite för långt nu? Allt ska ju vara så otroligt extremt med allt nu för tiden.
 
Om ni någonsin ser mig i en sådan sko får ni gärna påpeka för mig hur fult jag tycker att det är.
 
Hör ni dundrande fotsteg som jag gör? ;) Badam, Badam, Badam.... (tänk Jurassic Park)
 
 
 
Bilder lånade från bubbleroom.se
 

Kommentarer
Postat av: Malin - mamma till Savannah

Jag tyckte inte dom va nå fin.
Skulle aldrig palla gå i så höga klackar med min dåliga rygg.

2012-11-02 @ 12:19:17
URL: http://Elinorsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0