Depend Mirror Nail Polish

När jag har gjort något bra eller haft en tung dag kan jag tycka att jag förtjänar något fint. Ett nagellack från Depend är ofta en perfekt lösning. Nåt litet, billigt bara, nåt som gör mig glad och kan hålla mig sysselsatt en stund. Choklad är ju också en bra belöning men nagellack sätter sig ju inte på samma sätt. ;)
 
Sist blev det en belöning i form av Depends nya spegellack i nyansen 2044, Deep Lagoon. Jag har inget grönturkost nagellack sedan tidigare så det passade ju utmärkt. Det här med spegeleffekten då, dessa lack ska tydligen reflekteras optimalt och vara något alldeles särskilt. Tja, fint är det, men jag är inte helt hänförd. Det var också rätt svårt att lacka utan att få ränder. Men att jag fick till denna täckning med bara ett lager tyckte jag var rätt nice. Det och ett lager topplack(jag använde Isadoras) är ju allt som behövs! Fast jag funderar på att lägga ett till lager ikväll och se om det ger det lilla extra, vore ju kul..
 
Har som vanligt problem med att fånga rätta färgen på bild.. Det är så mycket intensivare och snyggare i verkligheten! Måste öva på det tror jag!
 
 
Sista bilden länkar sig sälv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0