Dags för ny concealer

Jag är ute efter en ljusrosa concealer. Alltså riktigt ljus, att ha under ögonen. Tips någon?
 
Det är för övrigt snart dag att inhandla concealer till resten av ansiktet. Något tips där? :)
 
 
 
Jag har använt Viva la Divas concealer det senaste året men nu är jag ute efter något bättre. Det ska vara ljusa nyanser, en rosa och en i hudton (gärna dra mot gult) skulle fungera bra. Och de ska kunna täcka torra sår och finnar utan att det blir kakigt (önsketänkande?). För mig, som har lite tvångsmässigt, självdestruktivt klös- och klämbeteende, är det viktigt att ha en bra concealer... Men inte lätt att hitta rätt! Man vill ju inte lägga en massa pengar på en ny produkt också kanske det visar sig att den inte alls är bra.. Så tips mottages tacksamt!
 

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Skulle jag med behöva, så ser fram emot massa tips här inne :D

Sv: Tack fina lillasyster, vi hade en riktigt rolig utekväll igår, Blev Hogges och sen nattbussen hem.
Hoppas du/ni haft en bra helg! :) Kram

2012-10-28 @ 16:36:36
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0