Turquoise Rocks

Oriflame lanserade några "Limited Edition" produkter i samband med alla hjärtans dag, Very Me Heartbreaker Lipgloss och Very Me Heartbreaker Eye Pencil. Jag beställde hem en eyeliner som finns i tre nyanser; kolsvart, intensivt lila och skarp turkost och jag valde såklart den turkosa. ;)
Efter att ha använt den lite så här på vattenlinjen kan jag säga att jag hade väntat mig att den skulle ge en lite intensivare färg... men det är ju lagomt ändå när man bara vill ha en liten touch av färg!
Lite dåliga bilder tagna i bilen, i brist av tid..
Används här tillsammans med Oriflame Very Me Pink Me Perfect. Skönt att håret är så pass brunt nu att det funkar med rosa läppar igen! :D
Very me heartbreaker Eye Pencil      70:- (lanseringspris 45:-)

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Sv: Jo, jag kan med tänka mig att det blir svårare för dig att gå från mörkt till blondt... Gör som mig, passa på när du är sjuk eller inte har jobb på g, så du vet att du ska vara hemma bra länge :)



2012-02-28 @ 07:53:49
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Thilda Andersson

Gud vilka vackra ögon du har! Gillar verkligen den mörka, starka kanten runt iris...

Svar: Tack så hemskt mycket! :D Själv gillar jag väl inte dem nåt speciellt men så är det väl med allt... :P
Sara

2012-04-09 @ 20:29:54
URL: http://thildalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0