The way to brightness is dark...

Har färgat håret ännu en gång, det lär bli en klippning innan allt detta är klart! Den här gången har håret blivit ännu mörkare, typ så mörkt det kan bli utan att bli svart..! Under färgningen blev färgen blåsvart så jag nästan grät en skvätt och fasade för resultatet. Men det blev bättre än väntat. Dock finns fortfarande en antydan till rött men det får duga, nu vill jag bli ljus! Frågan är where I will go from here... Slingor? Blekningar med efterföljande violettoning? Den som lever får se...

Ansiktsbilden är tagen med blixt och sedan är det en med och en utan blixt på håret i profil.
Färgen jag använde heter L'oréal Excellence Créme i nyansen 3 Dark Brown. Visserligen en produkt ämnad för tanter och har en "föryngrande effekt" men jag tyckte om den. Så krämig och lättapplicerad, enklare att få ett jämnt resultat.








Kommentarer
Postat av: Malin mamma till Savannah

Vad bra de blev Sara :) du passar bättre som mörkhårig än som blond :)

2012-02-08 @ 17:49:49
URL: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0