Isadora Colorful Eyeliner

Men oj, här dyker jag upp från ingenstans!
Hade lite tråkigt och kände att jag faktiskt hade lite bra bloggning på lur så här kommer lite sporadiskt engagemang. :)

Den ständiga jakten på den perfekta flytande eyelinern är ett faktum. För en tid sedan bestämde jag mig för att köpa Isadoras eyeliner, den där vanliga som "alla" har tror jag väl att det är. Isadora Colorful Eyeliner. Tror den kostade 90:- på Ica Maxi och jag brukar vanligtvis köpa betydligt billigare eyeliner men jag hade fått för mig att denna var The One så jag slog till.
Fel av mig kan jag säga! Den är visserligen lättapplicerad och resultatet blir så där riktigt svart och matt som man vill ha det. Det det har tyvärr ingen betydelse eftersom den lyckas med kanske det värsta av allt. Den färgar av sig nåt så gräsligt! jag behöver bara lägga fingret lite lätt på ögonlocket så har jag en svart rand över fingrarna, morgon, dag och kväll, även om den suttit till sig ordentligt. Så diss på den!

Kanske det finns en motsvarande vattenfast..? Som sitter kvar lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0