Marknadsfynd

Var ju självklart in på Hudikmarknaden i helgen och plånboken dök upp och ner ur väskan hela tiden. ;) Fyndade en riktigt fin klocka som passar så bra i vardagsrummet jämte min gamla ljuslampett över ett litet sidobord som jag glömt visa. Ett gammalt hittefynd, avlutat rätt och slätt. Älskar det! Klockan tickar så mysigt och hemtrevligt, har bara en otickande sen innan. Ser lite tomt ut där på väggen men Rom byggdes inte på en dag!

Hittade också billiga ljusstakar, såna stora fina som jag länge velat ha. Lade bara enr några flytljus nu men får köpa lite fina små klotljus sen och kanske nån av dom fylls med något annat... :) De fick stå och vara fina på ekskåpet tillsammans med en annan guldklimp som inte fått uppmärksamhet. Ett rostigt gammalt strykjärn! Det fyndade jag på fyndlagret(såklart), även skålen i mitten som har små änglar på fötterna. :)

Köpte ett plagg med som säkert kommer upp senare och såklart massa färgglada strumpor! :D


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

superfint, älskar erat lilla skåp nu gjorde en makeover på! :)

2011-09-13 @ 13:09:03
URL: http://emmashjartan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0