Oriflame Pure Colour Lipstick

Nu kör vi igång med lite "Lipstick Mania" här tänkte jag! Jag har flera serier läppstift från Oriflame att prova så jag tänkte beta av dom här nu, en efter en. Först ut är serien Pure Colour och eftersom det finns upp emot 15-20 nyanser av vissa serier delar jag upp det lite. Idag visar jag några coral/nudes, de mest lättburna färgerna. Jag applicerar alltid ett tunt lager foundation under läppstiftet, eftersom mina läppar är rätt naturligt mörka och jag använder alltid pensel.

Beklagar mig över att min lilla Sony inte är världens bästa kamera...




Candy Pink



Coral Rose




Soft Caramel




Vintage Nude




Vintage Rose




Swatches
Candy Pink, Coral Rose, Soft Caramel, Vintage Nude, Vintage Rose

Coral Rose och Vintage Rose är mina personliga favoriter. :)


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Ååå, vilka naturliga och härliga nyanser :) gillade alla!

2011-10-18 @ 08:40:36
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0