Min Nya Kärlek

Vi är båda överens om vilka slags möbler vi tycker om. De ska vara robusta, rustika, rejäla. Helst inga "pinniga" Ikea-möbler. För min del ska de även vara slitna och ha karaktär. Jajjemen, stora är kraven, just därför blir jag aldrig nöjd med hemmet. Krav kan komma med prislapp...
De senaste månaderna har jag funderat mycket på om man kan hitta nån fin gammal kista på loppis som man kanske man luta av och använda som soffbord. Det slog mig inte att under de 3 1/2 åren vi bott här har det hela tiden stått en kista ute på bron. Full med skrot... Som jag alltid kastar ett kärleksfullt öga på. Men i förrgår slog det mig minsann! :D

Patrik var skeptisk till en början men nu har jag svårt att avgöra vem av oss som är mest nöjd. Lite dammsugning av spindelnät, Hälsingesåpa och ett stycke rotborste senare står den där... och är alldeles vacker..! Jag är kär! ♥





Förebilden...
Behöver jag säga att jag inte saknar det!?


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

V A C K ER T!!!! :) Superfint Sara!! Lustigt, en gång då vi skulle åka hem från er och jag kastade ett öga på kistan på bron, så tänkte jag "att dom har den fina kistan ståendes här, den vill jag ha!!" hahahaha :) snyggt det blev!

2011-10-19 @ 14:03:12
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: LM

WoW!

Ett riktigt fynd! :)

Har inte bloggat på väldigt länge så har missat

din nya fina design.

Riktigt snygg! :)

2011-11-09 @ 15:12:50
URL: http://feellivelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0