Blommiga tapeter!

Jag vill ha blommiga tapeter i våran stora hall/allrum/mellanrum (yta som är svår att nyttja)! Blommiga tapeter med vit panel halvvägs upp... Ett runt litet tebord, en vas tulpaner, några pinnstolar och en skänk med vackra ljusstakar och tavlor...

Fast det får nog bli något annat än rosa blommor om jag någonsin ska få dem...
Men jag har en fundering... Hur fixar man julkänslan i ett blommigt rum?? Inget man vill tänka på nu men för att tänka lite praktiskt så blir det svårt att matcha somriga, blommiga tapeter till tomtar och ljusstakar..! :P








Bilder från Intrade.se


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vackert med ljust och lantligt... Kanske man får inreda det rummet med vita ljusstakar, vita tomtar och sånt :)

2011-03-09 @ 15:13:34
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Elise

sv: Ja, så sjukt jobbigt! Man är glad och vill visa upp något, också ser det inte riktigt bra ut liksom:P

ja, jag förstår dig när man tänker efter:)

2011-03-14 @ 18:42:04
URL: http://[email protected]
Postat av: Malin Viklund

Så fint, lantligt och romantiskt :)

2011-03-14 @ 21:54:21
URL: http://malin86.bloggplatsen.se
Postat av: annika nilsson

Hej Sara !!



Visst är dessa tapeter helt underbara, jag har funderat på den blommiga med den lilla hunden, att ha den i mitt nya kök ovanför diskbänken och som fondvägg...men sen är det ju som du säger att hur får man en mysig julkänsla med sommriga tapeter på väggarna...mycket att tänka på fast man vill ju inte tänka på julen när sommaren står och knackar på..



Ha det bra o lycka till med tapetvalet



//Annika

2011-05-05 @ 19:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0