Viktig Fråga

Oj vad konstigt och ovant det kändes att logga in på bloggen!! :O :D
Tänk att det finns de som letar sig hit ibland ändå, ni måste vara arga på mig... :'(

Den stora frågan är ju då..; Tycker ni att jag ska hålla igång bloggen fast mitt bloggintresse är väldigt sporadiskt och det blir lång väntan mellan inläggen??? Vissa anser ju att man måste vara totalt engagerad eller så skiter man i det helt. Tala gärna om vad ni tycker, om det duger så här. ;P

Nu är jag i alla fall arbetslös i minst en vecka så den ska jag använda till att få igång blogglusten och lusten för smink och allt igen! :)

Hey ho, let's go! :D

Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Tycker du ska ha kvar bloggen ändå :D

2011-06-21 @ 10:39:31
URL: http://malin86.bloggplatsen.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

Jag bloggar mer än sällan men min blogg finns kvar ändå ;) Finns ju ändå nån som uppskattar de få blogginläggen som läggs upp. (även om man läser det långt efter som jag)

2011-08-27 @ 12:14:49
URL: http://www.designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0