Nytt från e.l.f.

För ett tag sen gjorde jag en pyttebeställning från e.l.f. och provade på Liquid eyeliner black, Mineral lipstick natural nymph, Superglossy lip shine spf 15 goddess. Provade allt på direkten. ;)

Jag tycker ganska bra om alltihop. :) Eyelinern kan vara lite svårarbetad ibland, lite sådär svårt att få ett heltäckande lager men någon nackdel borde ju finnas för 15 kr!! Tycker också att det är synd att den inte är vattenfast, det är inte alltid den sitter hela dagen. Men jag älskar fiberspetsen, min favorit!

Läppstiftet visste jag redan att det var en winner då mina systrar har det. Det är matt och neutralt i färgen, som läppar med lite foundation fast utan torrt fnas! Färgen kan bli lite mer rosa och mörk till min ljusgula hudton än jag hade velat ha det men det blir perfekt om man är sparsam med appliceringen. Det ultimata läppstiftet till mörka sotningar och sminkningar där läpparna inte får ta mycket plats! Tappade bort mitt efter bara nån dag så nu gråter jag floder och håller hoppet uppe om att det kommer tillbaka. Tur att det bara kostar 35 spänn..!

Läppglanset är väldigt fint, lite rosa/aprikost/koralligt metallic, väldigt somrigt! Doftar godis. Känns ganska klistrigt på läpparna men är lätt att applicera, ligger väldigt jämnt och fint och solskyddet är ett stort plus hos mig så det går hem ändå. :)


Bild från morgonen med eyelinern och natural nymph, och sedan på eftermiddagen med samma eyeliner och goddess på läpparna.




Kommentarer
Postat av: Elise- My rock n' roll fairytale

Hur betalar du när du beställer från e.l.f?:) Det står bara att man an betala med något paypal, och det har jag aldrig hört om.

2011-07-07 @ 21:39:17
URL: http://svenssonelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0