Iced Blonde

Färgade håret förra lördagen... L'oréal Casting Creme Gloss, 910 Iced Blonde, för att få ur allt det gula i mitt guldlocksblonda hår. :P Det funkade kanon! Dock känns håret lite grönt nu... vet inte om filtret som ska rena vattnet från koppar inte gör sitt jobb eller om det är färgen eller nåt annat... kanske ren inbillning!?

Såg nu när jag sökte bild på förpackningen att det fanns en light iced blonde också, hade jag hittat den hade jag valt den istället! :)

Bilder, båda tagna i kallt ljus. Syns stor skillnad nere i topparna.

Före





Efter

Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

nu får du testa 1021 (tror den heter så) på det där så ska du se att det blir perfekt :) ska snart färga mitt hår jag med med den färgen, löv it :)

2011-07-13 @ 13:46:41
URL: http://emmashjartan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0