Strassfynd

Känns ju lagomt ytligt att skriva om nåt sånt här efter det förra inlägget... x)

Men igår gjorde jag ett riktigt kap på Dollar Store. Två påsar strass för 10 kr! De hängde bland pärlorna och är menade att användas till pärltillverkning men det finns inget som säger att de inte kan avändas till smink och naglar också! På hobbybutiker som t.ex Panduro kan man hitta mycket bra fynd när det gäller strass och glitter. :)

Jag valde lila och svart strass som reflekterar alla möjliga färger, riktigt fina! Det fanns också ljusblå och röda stenar just då och i just den butiken. Visst ser man att vissa stenar är trasiga eller inte helt runda men det är ju ändå lätt värt det, eller hur!? :D

De lila stenarna fick bo i en gammal puderdosa som jag av nån anledning sparat längst in i sminklådan. Väldigt lagom yta för att lätt kunna plocka upp dem en och en med pincett. :) Nu måste jag bara göra slut på en till puderdosa! :P









(oj, oj svårt att placera i rätt kategori... töcke bekymmer man har!)


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Oh vad roligt du ska få att sminka och dona :)

2011-01-16 @ 10:55:49
URL: http://malin86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0