My Everyday Makeup Lately

Under tiden jag varit "blogg-off" har jag hamnat i en period. Har fastnat med en ögonskugga som jag alltid gillat med nu blivit lite nyförälskad i! Den är jordigt rosa och brun och har ett så lagomt vardagligt skimmer som varken blir för mycket eller för tråkigt. Den har också en underbar formula då den är en puderskugga men samtidigt mjuk och nästan cremig så den är enkel och smidig att applicera, lägger sig liksom så mjukt på ögonlocket.
Måste bara få rekommendera denna skugga till vem som helst och allihopa för den är så perfekt när det gäller naturliga sminkningar! Vill minnas att jag bar denna på min studentbal 2008... :)

Den heter Oriflame Beuty Perfect Match Eye Shadow Duo och nyansen heter Walnut Pearls. Den finns i 8 olika duofärger! :)
Pris: 135 kr  
(Såklart den kommer från Oriflame, tänker ni ;) )

Den är svår att få en rättvis bild av... Det är så synd för den är så fantastisk fin. Får göra ett nytt försök nån dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0