LdB Vitamin Skin Tonic

När mitt förra ansiktsvatten helt plötsligt(?) tog slut haffade jag första bästa flaska på ÖoB och det blev den från LdB. Lite kul att prova deras ansiktsvård också tänkte jag och betalade 39 kronor för flaskan.

Och var ska vi börja då? Jo vi börjar med doften. Det slog mig så fort jag sniffade lite att den luktar exakt som en bodysplash från H&M (rosa med snobben på) som jag missbrukade i högstadiet! Så ni som kände mig på den tiden och som gick och smygsniffade mig på halsen vet exakt hur mitt ansikte luktar varje kväll när jag går och lägger mig. ;) Först tyckte jag att det var helkul och blev nostalgisk men nu är doften övermäktig och det känna bara inte hudvänligt att badda ansiktet med så mycket väldoft varje kväll... Förstår inte varför den ska vara speciellt lämpad för torr och känslig hy...

Förutom det har jag inte så mycket att säga om produkten faktiskt. Den är lite intetsägande, varken hjälper eller stjälper. Den påstår att den ska förminska porerna men mina är precis lika stora och tunnellika som innan. Nåt positivt är att korken är en sån som du bara skruvar lite på så är den öppen, man skruvar alltså inte av den helt utan det är en sån där "klick-grej". Praktiskt, snabbt och smidigt.

Detta är ett ansiktsvatten som passar dig som inte har några särskilda krav på produkten, inte vill lägga mycket pengar på det och älskar söta godisdofter!

Pris: ca 39 kr på ÖoB


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skönt att du trivs :) hihi!

Det är ju så det ska vara!



ja jo man skulle ju vilja ha huset och sjön som sagt på ett ställe där det är lite mer folk, och det är ju inte så roligt att gå ut å gå å bara se skog,vilket jag gör här, med tanke på att jag bor 2 km in i skogen...

och efter denna väg så kör dom inte lugnt så man vågar ju inte gå ut å gå här med barnvagnen heller :)

men annars tycker jag att det är skönt å bo lite så här avsides, man kan gå naken om man vill på gården utan att ha en massa granna som ska glo .. Haha!

2011-02-25 @ 16:53:51
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0