I Hennes Små Skor

Ny favoritlåt. :)

Armand Mirpour - I hennes små skor

Hittade bara värdelösa liveinspelningar på youtube så lyssna på spotify istället.:
Armand Mirpour – I hennes små skor [Home Recording]

Nu ska jag snart åka in till stan på körlektion. Har ett enormt problem med att få näring då jag kommer sitta där tills halv fyra och sen stanna i harmånger och handla innan jag får åka hem så nästa måltid blir väl runt halv sex... Vill ju få ut det mesta av tiden också och plugga teori istället för att springa iväg och köpa nåt att äta. Jösses, vilka problem! :P

Sen vill jag bara berätta att jag har problem med att ladda upp bilder (internet stängs ner när jag försöker) så det är lite svårt att blogga... Men lovar att det är fixat snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0