Oriflame Beauty Studio Artist

Under ett par veckor nu har jag använt Studio Artist Primer, Studio Artist Foundation och Studio Artist Pressed Powder nästan varje dag och jag är redo att berätta lite om produkterna.

Produkterna innehåller det ljusreflekterande komplexet Illuma Flair ™ Complex som säger sig sudda ut skavanker, jämna ut hudtonen och ge ett perfekt men naturligt resultat.

Primer: Gör absolut sitt jobb, får huden att kännas jämn och väldigt len och efter att ha provat foundation både med och utan primer under så kan jag säga att resultatet blir bättre och mer hållbart. Vad mer kan man begära? :)

Foundation:
Bra konsistens. Den torkar riktigt snabbt och känns inte klibbig, jag kan glömma att jag är sminkad för den känns inte som någon annan flytande foundation jag har provat. Känns mer som minerlapuder i ansiktet, det vill säga inte alls. ;) Tillsammans med primern håller maken hela dagen. Kan hända att det ljusreflekterande komplexet faktiskt gör någon nytta för min hy känns väldigt jämn och fin i tonen. Det både känns och ser väldigt naturligt ut och det är viktigt för mig. :)

Pressed Powder:
Kanske den produkt som imponerat mig mest av dessa. De allra flesta foundations kräver ett kompletterande puder för fixering och nedmattning och denna gör verkligen sitt jobb! Krävs väldigt lite produkt för ett resultat som håller i flera timmar och jag behöver inte alls pudra näsan lika ofta som vanligt. Huden känns nästan retuscherad, underbar finish!

Priser
Primer: 125:-
(just nu 89:-)
Foundation: 160:-
Pressed Powder: 155:-
(just nu 109:-)




Kommentarer
Postat av: Elise

Hej! Nu blev jag så otroligt sugen på foundationen och pudret, men hur beställer man från oriflame egentligen? Kan man beställa från nätet eller måste man beställa från någon som jobbar med Oriflame(precis som man gör från Mary Kay om jag förklarar dåligt)? :)

2011-12-13 @ 16:39:26
URL: http://modette.se/rocknrollbeaty
Postat av: Sara ~ Mamma till Yrla och Noel

ja de har ja fått, tack så jätte mycket det va så fint!

2011-12-13 @ 18:08:55
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0