Julshopping

Igår kollade vi månadens budget och sedan gick vi lös bland mängderna av kläder på Pierre & co. i Harmånger. För er som inte är härifrån så är det en outletbutik med märken allt ifrån Peak till Rut m. fl. och just nu har de 50 % rabatt på hela butiken fram till jul!
För mig blev det hela 6 köp. :) 


En vit kofta som jag föll för på grund av knapparna, men har lite svårt för kragen...
Men 150:- gör det enkelt. :) Rut m. fl.


Blev kär i denna med pälskant och luva! :D b.Young.


90:-, inget snack. Ichi.



Svart blus av märket Pulz, tycker jättemkt om den, väldigt wearable!


Jag är lite säsongsmittad... Rut m. fl.



Superhärlig mössa av märket Börjesson.

Jag tänkte ha nån av blusarna på julafton men vet inte riktigt vilken... Vad tycker ni? :)


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Vilka härliga fynd!!!! :D Vi som inte varit dit ännu...

2011-12-19 @ 13:29:13
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0