Ett Gott Nytt Jul!


Bild från julen 2010...


Hallå allihopa och ett sent God Jul! :D Under julhelgen har jag stressat på som vanligt och flängt hit och dit men det har varit väldigt mysigt. ♥ Känns trist att julen är över nu, det är alltid tiden innan som man njuter mest, sen när själva julhelgen kommer tar den slut så fort att man knappt hinner reagera! :(

Min kamera är paj igen. :( Den säger "sätt i minneskortet igen", fast det redan är i. Jag har provat att plocka ur och sätta i, starta om, plockat ur och satt i batteri, bytt inställning... Någon som begriper vad som är fel?? Skulle nog behöva lämna in den innan nyår, det har inte blivit ett enda foto taget under jul! :( Så otroligt trist timing!
Som tur är har jag inte fått något skönhetsrelaterat som jag "borde" blogga om. Här hemma satte vi in pengar på vårt resekonto istället och i övrigt fick jag mest lite pengar och fina småsaker. Fast en rolig klapp måste jag visa sen... 

Jag ska försöka hålla bloggen lite levande och lyckas med nåt inlägg utan nya bilder, minns att jag faktiskt har ett par produkter att recensera... som jag redan har bild på. :)

Vilken tur att jag i alla fall har fått en ny fin vinterdesign av Emma! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0