Två duktiga odörborttagare

Nu måste jag bjuda på ett inlägg när jag ser hur ni läsare lojalt klickar in titt som tätt utan att få läsa något nytt. Jag har tänkt blogga vid ett par tillfällen men min lilla kisse bet sönder internetkabeln och jag har inte lyckats fatta bloggning via smartfånen... :P Men nu så!
Vi börjar med ett oh så nervkittlande intressant inlägg om deodorant!

Jag har hittat två deos från olika märken som jag gillar ovanligt mycket (min förkärlek till deodoranter brukar vara ganska begränsad).
Den ena är InvisiMineral från Garnier. Det bästa med denna deodorant är doften, vilket är det mest konstiga egentligen! Jag brukar tycka illa om doften hos de flesta deodoranter men den här luktar nytvättat och det är väl aldrig fel att gå runt i!? :D Vad gäller fukt och lukt är den absolut godkänd. Jag upplever alltid att deon blir sämre med tiden, man kan älska den första veckan men i slutet fungerar den inte alls bra. Nästan som om svetten kunde bli immun! Med denna har jag upplevt samma sak, helt perfekt i början, lite sämre nu mot slutet, men ändå bättre än de normalt sett brukar vara... Har ni lärt er förstå mina fina förklaringar? ;) Den ska också låta bli att fläcka ner kläderna och det stämmer nog. Jag har inte gjort något ordentligt test på den punkten men mina tröjor har varit fläckfria under användningen så...

Den andra är Dove Minimising (sprayversion) och den har jag ju använt förut och tyckt bra om men denna gång är det en annan doft, Nature Fresh(förut har jag använt nån med rosdoft) och den luktar såå gott så jag använder sällan parfym längre. Den luktar lite som minnet av min mormors badrum... fast på ett alldeles bra vis! :) Sniffa på den när ni får chansen!




Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Roligt att höra vad andra tycker.. jag har svårt att hitta bra deos med, men har kört på en och samma nu några gånger utan att ledsna, men NU har jag helt plötsligt ledsna lite smått, skulle vilja känna en annan doft, så ska nog sniffa på dessa nästa gång jag letar deos :D

2011-08-29 @ 17:41:29
URL: http://emmashjartan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0