Tillbaka till vardagen ett år äldre

Så var det dags att återgå till det normala igen med jobb, arbetslöshet, köttbullar och ketchup. Vardag helt enkelt! Har varit en stressig vecka här med renovering och kalas och finbesök. Rummet är inte helt klart än men vi har flyttat in och gjort oss hemmastadda så jag ska visa lite bilder snart för den som är intresserad. =)

Självklart glömde jag ta en massa kort från kalaset så ni får föreställa er hur glada alla var och hur god tårtan var men så här såg jag i alla fall ut dagen efter då mina vänner kom hit! Gjorde en snabb sminkning med två skuggor som jag fick i present av Amy(mer om det senare) och den snygga sjalen var en present från en av systrarna. Redan välanvänd! =P Oj, här får ni visst en sneakpeak på sovrumstapeterna med...


Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Hehe tack, jag tyckte det såg så tomt ut och ville ha någonting brunt där (eftersom väggen i vardagsrummet är brun) och fick idén om presentpappret ^^

2010-09-27 @ 15:53:51
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Haha nästan :D de tar inte lång stund innan brallorna åkt av iaf. Tror det är för att han är så varm hela tiden, varulv ;D haha.

Det är kallingarna han sitter i, inga shorts här inte hahahahaha :D de har sina små egenheter.

2010-09-29 @ 15:25:45
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0