Dagens Makeup

Idag har jag en fräsch-dag. Jag har äntligen köpt en ny rakgel(den gamla var så slut att jag fick stå flera minuter för att få ut en klick som räckte till under armarna) så nu har jag rakat av skägget från benen, smörjt mig med en härlig Body Cream, tagit på rena kläder och fixat håret och till sist sminkat mig! Inga mjukisar och tofflor idag inte. =)
Maken går i plommonlila  och rosa idag. Den blev ganska normal, precis som jag lovade. =P
Innerst sitter Oriflame Mousse Delight, Cashmere Pink, i mitten Barry M Dazzle Dust, Winter Berry och längst ut lite svart i form av Oriflame Mono Eyeshadow Essentials, Midnight Black(utgått).
Gellinern är True Black från Coastal Scents och mascaran är Wonderlash Waterproof från Oriflame.
På läpparna sitter nåt gammalt trippelgloss från H&M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0