Dagens Makeup

Inget extraordinärt idag. Bara lite brunt och svart. Jag har haft superont i huvet hela dagen så varken sminkningen eller jag själv visar sig från sin bästa sida.
Jag måste nog gå runt med flaska hela tiden för att inte glömma bort att dricka, man märker det liksom först efter några dagar när man får en riktigt envis huvudvärk... Nån som gör likadant? Dum som jag är sitter jag vid datorn största delen av dagen också. Man orkar ju inget annat, men huvet lär ju knappast bli bättre av det. =P

Ikväll ska vi på tacobuffé hos Rikard och Jessica på Berggården. Någon man känner som ska dit?? Har ni locals inte ätit där än så måste ni se till att göra det. =)

Det är ju Hudikmarknan i helgen också så självklart ska man dit med!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0