Very Me Lip Stain

Jag kunde inte hålla mig från att beställa en av de nya lip stains som Oriflame nyss lanserat! Det blev en röd, jag har länge varit på jakt efter snygga, röda, matta läppar och tänkte att detta kanske är IT!
Fast jag vet inte än vad jag tycker... Den luktar jordgubb och är väldigt behaglig att applicera, dock är det svårt att få ett jämnt resultat och även sen jag låtit det torka en bra stund tycker jag inte att det blir helt matt. Kan nog bli mycket bättre resultat med en röd läppenna under för lite jämnare och mer intensivt resultat.

Men visst är det rätt så snyggt ändå!? =)

Pris: 59 kr/3.5 ml




Kommentarer
Postat av: ♥ Linn

Vad fin du är!

Då spelar det ingen roll om det är en matt färg eller inte. ;)



Hihi, det är DU som är fin!

Känns lite som att man kan se igen skärmen och se en väldigt bra människa framför sig!



Hoppas du har en jättebra helg (eller egentligen alla dagar då, helt enkelt ett bra liv!)

/ Kram :)

2010-10-02 @ 18:53:20
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0