Nyklippt

Har varit till Susanne och fått håret uppfräschat idag. Fast det var patriks hår som tog längst tid, han med sin kalufs! Själv tog jag bara topparna och fick en aning uppklippt så jag kommer ifrån det här fixet.. så det bara kan vara. :) Hade egentligen velat klippa upp liite till men mitt hår slits så lätt så det vore dumt. Är nöjd ändå. :)
Fast detta blev ju ett dåligt foto, syns inte ett dugg att jag klippt mig, ser ut precis som vanligt... well, well, jag orkar inte anstränga mig tillräckligt för att ta ett nytt, mår inge bra idag...
Nästan så jag önskar att jag kunde få magsjukan nån gång (nästan alla i omgivningen har fått den) så jag kan bli frisk sen! Spy en stund liksom och sen blir det bra... Hellre det än att gå så här och må halvdåligt och inte veta när det slår till... "/

Hoppas ni andra har en bra dag i alla fall! =P



Vad tycker ni förresten att jag passar bäst i för hårfärg? Nu när jag testat både supermörkt, mittemellan, rödblont och mitt naturliga blonda. Borde jag göra nåt eller ha det som det är..?

Här hemma får jag nog inte röra ett hårfärgningspaket nåt mer i alla fall, han är bara glad att jag äntligen är mig själv igen. x)


Kommentarer
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Haha muffinsmage?? :D



Den är riktigt sliskig :P nödgodis haha.

2010-10-25 @ 20:12:52
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0