En isig fredag

Idag är det runt 7-8 minusgrader här och hela sjön har frusit uner natten.
Tänkte när jag vaknade att jag ville gå ut och ta lite bilder på den vackra frosten men jag har ju så dålig kamera så då är det inte så kul... Man blir mer och mer kräsen när alla köper systemkamera! =P

Sträckte på mig vid frukosten så det brakade till i ryggen som aldrig förr och nu har jag ont ända fram på bröstkorgen och svårt att vrida mig... =S Hoppas det är nåt som går över under dagen!!

Ska sminka mig idag. Hade tänkt igår med men dagen bara flög iväg... Idag tror jag det blir något ljust men vilken färg har jag inte bestämt mig för ännu! =)

Ha en bra dag! ♥




Tog mig i alla fall ut på bron och fick med lite frost på glasdörrarna.
Och ja, bilden är lite lätt redigerad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0