Dark Lips

Tänkte att jag måste ju prova att måla läpparna sådär riktigt mörka och haka på trenden... Men näe... det här är nog inget för mig. Tror inte jag kan lära mig att tycka om det, hur många gånger jag än provar.
Och vet ni vad jag lade märke till? man ska se till att ha riktigt återfuktade läppar om man ska måla dem så här mörka... annars finns det risk för att det torra blir mycket mörkare än resten! =P

 

Hoppsan! Trodde jag kunde tala om vart det finns att köpa men det har visst utgått... däremot kan man säkert hitta liknande bland Oriflames nuvarande sortiment. =P


Kommentarer
Postat av: ♥ Linn

Fina, modiga människa! :)

Liksom en annan skulle nog inte ens testa som t ex sådana läppstift eller dina coola sminkningar, och ännu mindre visa de för någon.

Så du är väl ändå modig, som visar det sådär. :)



Och mer än tack, snälla du för dina fina ord!

De värmde och detsamma, ta åt dig av alla dina ord. ;)

Jag vet inte om du känner igen dig i att även om man som jag har svårt att ta emot komplimangar, så kan det kännas mera äkta när vissa säger det.

Då kan det kännas bättre, för visa bara kan säga det ändå på ett fint och äkta sätt. Så tack igen, fina du! :)

2010-10-10 @ 22:05:00
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0