Dagens Smartis!

Jag hade nästan gjort klart en sminkning när jag insåg att kameran är utlånad... x) Det blev ganska fint i orange, bronze och brunt... nåja, får väl göra nåt liknande en annan dag då jag faktiskt kan visa! =P

Det är storm här idag, det kanske det är i hela Sverige nu? När jag kom hem från jobbet hade vi en nästan helt lös kant-plåt (eller vad man nu kallar det) på taket som låg och slog jättehårt så jag var riktigt orolig att den skulle fara ner och träffa någon eller något! Som tur är har man en händig sambo som kunde fixa det när han kom hem. =)
Har hört rykten om snö inte så långt norrut men än så länge har vi inget här(peppar, peppar). Får väl se hur det ser ut imorn bitti...
Nu ska jag sluta ordbajsa på er! =P



Förra året den 11e oktober var marken täckt av ett tjockt lager frost...
Så det är inte så tidigt som det känns med kylan ändå...


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vem har lånat kameran då? =)



Usch, brr... kallt... 0,9 minus här, undra hur kallt det var i natt/tidig morgon :p

2010-10-15 @ 08:00:53
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0