Dagens Makeup

Idag har jag gjort om den jag inte kunde visa förra veckan. Tycker det blev härliga färgkombinationer i orange, broze och brunt. Tog det lite försiktigt med den bronziga skuggan eftersom jag inte tycker mina ögon gör sig bra av för mycket sånt.
Tyvärr tror jag den bruna skuggan idag är lite folkskygg... Det ligger som ett lite mörkare V längst ut...

Jag har använt två orangea skuggor ur 120 paletten (en lite ljusare längre in, en mörkare mitt på) och en ljus med gult skimmer.
Den bronzefärgade är från en uråldrig Isadora-palett och den bruna(de som inte syns...) är en gammal goding från Oriflame.





Liiite blått lyckades väl ändå det orangea locka fram! =)


Kommentarer
Postat av: Sara ~ Candis

SV. :) den från Lumene är verkligen bra, iaf för mig och jag har verkligen problemhy som aldrig vill bli riktigt bra.



Jag frågade dom och det skulle vara veckan ut ://

2010-10-20 @ 19:08:43
URL: http://candis.se
Postat av: Rebecca

Gud sikken fin blogg du fått till vännen! Gööör snyggt tycker jag! Blir lite sugen på att börja blogga igen jag med...=P

2010-10-20 @ 19:09:20
Postat av: torun

sv: det är ju roligare att göra ngt annorlunda än bara "vanliga" bullar :)

2010-10-20 @ 20:06:02
URL: http://torunzetterbergandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0